Financiële kennis en inzicht voor onderwijsmanagers
Een tweedaagse cursus op 3 en 17 april 2024 over wat iedere manager binnen een onderwijsinstelling moet weten (en ook kunnen) als het gaat om financiële zaken. Naast kennis over de bekostiging en de financiële huishouding van de eigen school zijn ook diverse financiële vaardigheden van belang. We hebben het niet alleen over begroten, een budget beheren en verantwoording afleggen. Met een goede financiële onderbouwing heeft u een van de beste argumenten om nieuw beleid leiding geaccepteerd kunt krijgen!
Naar cursusProfessioneel aan de telefoon en balie op 5 april
'Versterk uw klantgerichte vaardigheden'
Telefonistes, receptionistes, baliemedewerkers dienen zich bewust te zijn van de kwaliteitsverwachtingen welke ‘bellers’ en bezoekers koesteren en hun eigen mogelijkheden om als ‘visitekaartje’ vanuit de school op te treden. De interactieve training werkt aan deze bewustwording en aan een professionele houding aan de telefoon en balie. De training biedt deelnemers praktische methoden en klantgerichte gesprekstechnieken om gesprekken aan de telefoon en balie, vriendelijk, bekwaam en behulpzaam af te handelen.
Naar training